Звернення громадян
Вимоги до оформлення звернення
Закон України «Про звернення громадян» (2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР)
Стаття 5. Вимоги до звернення
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Наказ Державного архіву Дніпропетровської області № 34 від 07 серпня 2024 року "Про організацію роботи з електронними зверненнями громадян"
Вимоги до кореспонденції, що надсилається електронною поштою:
- при зверненні за допомоги електронної пошти є обов'язковим зазначення прізвища, імені та по батькові заявника, а також домашньої адреси (у разі невиконання цих умов, заяви розглядатися не будуть);
- додатки з копіями документів потрібно надсилати у вкладених окремих файлах;
- не приймається електронна пошта, надіслана з доменів @mail.ru, @mail.ua, @list.ru, @yandex.ru, @yandex.ua, @rambler.ru.
До уваги громадян! Відповідно до ст.2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Відносини у сферах архівної справи та доступу до архівної інформації регулюються спеціальним Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», тому звернення щодо надання копій, витягів, довідок за документами архіву розглядаються у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».
Таким чином, для отримання довідок, копій, витягів на основі архівних документів необхідно заповнити бланк на виконання запиту, розміщений у рубриці «Звернення громадян».
Держархів області виконує запити:
- персональні (біографічні та генеалогічні)>>
Тематичні, персональні, майнові запити, а також запити про підтвердження родинних зв’язків із метою отримання спадщини архів виконує на платній основі відповідно до «Переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від листопада 2004 р. № 1608 і «Цінами на роботи та послуги в сфері використання архівних документів, наданих державним архівом Дніпропетровської області на договірних засадах», затвердженими наказом держархіву від 25.07.1011 № 37 і зареєстрованими в Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області 06.10.2011 № 110/1726.
Звіт про стан роботи з розгляду звернень громадян за 2024 рік
Звіт про стан роботи з розгляду звернень громадян у І півріччі 2024 року
Про стан організації роботи із зверненнями громадян у 2023 р.
Звіт про стан роботи з розгляду звернень громадян у І півріччі 2023 року
Про стан роботи з розгляду звернень громадян у Державному архіві Дніпропетровської області за 9 місяців 2022 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за 2021 рік
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року
Про стан організації роботи із зверненнями громадян за 2020 рік
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за І півріччя 2020 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за 2019 рік
Про стан роботи з розгляду звернень громадян у Державному архіві Дніпропетровської області у І півріччі 2019 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за 2018 рік
Звіт про стан роботи з розгляду звернень громадян у Державному архіві Дніпропетровської області за 9 місяців 2018 року
Звіт про стан роботи Державного архіву Дніпропетровської області з розгляду звернень громадян у І півріччі 2018 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян та запитами юридичних осіб за 2017 рік
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян та запитами юридичних осіб за 9 місяців 2017 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за 2016 рік
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року
Звіт про організацію роботи Державного архіву Дніпропетровської області зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року